"Pánové, vypadáte jako konzultanti, můžu se Vás na něco zeptat?"
"Héj".
"Když chci, aby náš web snadno a rychle našli potenciální zákazníci, musím za to platit?"
Samozřejmě, že nemusíte! Dokážete to sami ;-) Musíte se ale trochu (=pořádně) sebevzdělat.
Začnete (a taky skončíte) samozřejmě na Internetu. Trochu jsme se porozhlédli za Vás a tady jsou výsledky našeho bádání na téma "Nemusím, ale nemusím":
Skvělé stránky, které píše Yuhů a zdá se, že nevynechá žádnou oblast, která se "psaní webu" nějak dotýká. Viditelností webu se zabývá na stránce - hm, ona se na různých místech jmenuje různě - řekněme Vyhledávače, jak fungují.
Možná se Vám bude zdát, že na Úvod by Vám postačil stručnější text. Yuhů ale systematicky postupuje od jednoduššího ke složitějšímu a tak byste opravdu měli začít právě zde.
Dále doporučujeme stránku o Google - ta už je pro pokročilejší čtenáře.
Výměna názorů mezi odborníky. Pokud jejich žargonu porozumíte, je to znamení, že jste už hodně daleko. Použitelnost stránek je bohužel poněkud sporná - asi se Vám nepovede vytisknout si všechny reakce na jedno téma pěkně pohromadě.
Vít Dlouhý už to udělal
Původně jste tu měli najít obsáhlý seznam všech zajímavých zdrojů na téma optimalizace pro vyhledávače. Bylo by to však jen nošení dříví do lesa. Katalog SEO/SEM Víta Dlouhého totiž plní přesně to, co bylo i naším záměrem.