Vybrané reference
www.csas.cz Česká spořitelna
Analýza použitelnosti a návrhy řešení
Podtitul zadání zněl: Www stránky České spořitelny - Efektivní využití ve vztahu k nabídce investičních služeb
Přesto, že si recenzi použitelnosti ve vztahu k nabídce investičních služeb objednala pouze jedna divize České spořitelny, práce se nemohla vyhnout problémům s použitelností webových stránek této banky jako celku.
Vše nakonec vyústilo v pracovní setkání s ("in-house") týmem zodpovědným za celé webové sídlo ČS a jsme rádi, že naše návrhy se (byť jen asi z 80-ti procent) odrazily v kompletním re-designu webu.
Recenze byla vedena z odborně zralého pohledu.
"Navržené řešení přineslo vhodné začlenění nových prvků do stávající struktury stránek. Recenze www stránek byla vedena z nezávislého a odborně zralého pohledu a napomohla odhalení řady možností jejich zlepšení."
ing. Petr Valenta, Česká spořitelna
www.edu.cz MŠTM - Ústav pro informace ve vzdělávání
Projekt EDU.CZ
Průběžný audit snadné použitelnosti, přístupnosti a informační architektury
Průběžný audit snadné použitelnosti ve vztahu kinformační architektuře portálu. Audit přístupnosti dle zákona č. 365/2000 Sb.
Cíle projektu www.edu.cz jsou ambiciózní a tak je trochu škoda, že ke spolupráci nedošlo v časnějším stádiu vývoje projektu - informační architekturu je skutečně nutné vytvořit dříve než (v tomto konkrétním případě poněkud svazující) grafický návrh.
Audit přístupnosti portálu www.edu.cz (.pdf, 3,7MB)
Chci ocenit Vaše odborné analytické pohledy.
"Z naší spolupráce v souvislosti s přípravou projektu portálu EDU.CZ chci ocenit Vaše odborné analytické pohledy a věcné kvalifikované připominky k informační architektuře portálu stejně jako přínosnost Vámi poskytnutých konzultací k problematice snadné použitelnosti a přístupnosti."
ing. Pavla Křižíková, ředitelka divize informací a služeb, Ústav pro informace ve vzdělávání
www.hotelsprague.cz Interacta Travel
Projekt HotelsPrague.cz
Optimalizace pro vyhledávače zlepšení snadné použitelnosti, copywriting, vedení reklamních kampaní
Jedno z nejkonkurenčnějších odvětví webového podnikání - hotely. Navíc hotely v Praze , tedy anglické klíčové slovo Hotels Prague .
Výborná ukázka toho, že ani ten nejmodernější design či sofistikované databázové řešení nic nezmůže proti unikátnímu a bohatému obsahu, navíc podpořenému množstvím původních fotografií.
Výsledek hledání na Google.com – klíčové slovo Hotels Prague
Množství nových návštěvníků je velmi příjemné
"To, že profesionální optimalizace pro vyhledávače našemu podnikání prospěje, jsem v podstatě očekával. Množství nových návštěvníků, a to, že přes velmi silnou konkurenci se nám stále daří být na jednom z prvních míst v našem oboru, je velmi příjemné.
"
Václav Růžek, majitel splečnosti Interacta Travel
www.kodys.cz KODYS a.s.
Internetový marketing
KODYS, a.s. je jednička v oboru automatické identifikace (což dnes nejsou jen snímače čárových kódů, ale také například RFID technologie a poředevším komplexní řešení složitějších zadání jako je řízení výroby, řízení skladu, evidence majetku či bezdrátové sítě) v České republice
Internetový marketing je firmě dodávám v úzké spolupráci s oddělením marketingu a strategického plánování a zahrnuje i péči o produktové weby firmy KODYS, jakým je například www.accellos.cz (řízený sklad Accellos WMS - komplexní řešení pro automatizaci evidence procesů a zásob v řízeném skladu).
Spolupráci úspěšně rozvíjíme
"Problém internetového marketingu jsme do roku 2007 řešili s lidmi z okolí dodavatele redakčního systému. Jejich doporučení však nebyla dostatečně obecně platná a nezahrnovala plnou šíři možností dnešního internetového marketingu. Ve výběrovém řízení na externího poskytovatele služeb internetového marketingu jsme vybrali pana Vodičku. Spolupráci s ním již více než rok úspěšně rozvíjíme a hodláme v tom pokračovat i nadále."
Radim Kadlec, www.kodys.cz
www.sw4people.cz RKA SW Systems
Kompletní redesign
Softwarová společnost s jedinečnou nabídkou. Ekonomický software s webovým přístupem, optimalizace rozvozu (plánovač tras) a skutečně jednoduchá a otevřená správa dokumentů (document management system).
Cílem spolupráce bylo dosáhnout, aby i webová prezentace byla profesionálně zpracovaná a hlavně, aby se i ona řídila firemní filozofií shrnuté do sloganu software pro lidi.
Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo ekonomický software
Cením si u Vás absolutně profesionální přístup
"Cením si u Vás absolutně profesionální přístup a díky tomu minimalizaci našeho času, který jsme projektu museli věnovat. Podle mého nabízíte to, co dnes hodně firem hledá - profesionální dodávku 'na klíč'."
Robert Skramuský, www.sw4people.cz
www.vario.cz Altus Development
Reklamní kampaň systému VARIO
Copywriting (tagline, web banner, tištěný inzerát 1/2 A4)
S podobou webových stránek klienta máme jen málo společného. Spolupráce se primárně týkala vytvoření textu pro tištěný inzerát. Tak trochu jako vedlejší produkty vznikly a na webu klienta jsou k vidění:
- Tagline (přívešek k logu): Samá správná rozhodnutí
- Slogan: Kdo (po)rozumí Vaší firmě lépe než Vy?
Díky Vám máme originální a srozumitelné sdělení
"Vážený pane Vodičko,
dlouho jsem marně hledal reklamní agenturu, která by dokázala vymyslet návrh na propagaci našeho software pro řízení firem. Nikdo nebyl schopen pochopit a vystihnout podstatu jeho přínosu pro zákazníka. Nebo si na rozdíl od Vás nedali tu práci, aby ho dopátrali a neměli Vaší invenci pro jeho formulaci. Nyní máme díky Vám originální a srozumitelné sdělení.
Děkuji Vám."
Štěpán Pokorný, jednatel společnosti Altus Development
www.europa-international.net EUROPA International
Optimalizace pro vyhledávače, snadná použitelnost, copywriting (angličtina)
Klient se nakonec rozhodl využít služby Trvalá péče o Váš web.
Sezónně dochází i k vedení reklamních kampaní, většinu roku však samotná optimalizace pro vyhledávače (v kombinaci se psaním stále nových, originálních textů) převyšuje klientovy kapacity.
Výsledek hledání na Google.co.uk – klíčové slovo feather lift
Výsledek hledání na Google.co.uk – klíčové slovo face lift price
Stránky jsou nyní hojně navštěvované a čtivé
"Jedni mi nabízeli podezřelé optimalizace pro vyhledávače a registrace do vyhledávačů, druzí zase ohromující design. Podvědomě jsem ale cítil, že to není ono. Pak jste přišel vy a bez velkých řečí upravil stránky tak, že jsou hojně navštěvované a čtivé. Teď už začínám přemýšlet o posile našeho týmu, abychom ten zájem ze strany klientů zvládli."
John Babbage, ředitel a spolumajitel společnosti EUROPA
International
www.wendell.cz Wendell Electronics
Informační architektura, copywriting (čeština, angličtina), optimalizace pro vyhledávače
Tomu všemu ale také předcházelo vypracování základní marketingové strategie.
Jakmile se firma Wendell Electronics, a.s. přestala považovat za "výrobní závod" specializující se na osazování DPS (desek s plošnými spoji) , ale (zcela správně) za firmu poskytující služby v oblasti eletrotechnické výroby, informační architektura webu se jakoby vyloupla sama.
Výsledek hledání na Google.com – klíčové slovo osazování DPS
Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo osazování DPS
Svého mistra v oboru jsme našli
"Až s odstupen času a velkým překvapením zjišťujeme, jak propracovaným procesem a náročným řemeslem jsou dobré webové stránky. Jsme rádi, že jsme svého mistra v tomto oboru našli."
Pavel Švec, ředitel Wendell Electronics, a.s.
www.evinka.com Max Bauer Publishing
Projekt Evinka.com
Informační architektura, copywriting (čeština, angličtina), optimalizace pro vyhledávače
Stránky o porcelánových panenkách byly hotové, na první pohled pěkné, kód přehledný.
Bylo jen třeba trochu zjednodušit strukturu, usnadnit prohlížení kolekce porcelánových panenek, napsat více textu a především optimalizovat pro vyhledávače.
Konkurence byla dle očekávání v češtině nejmenší (Porcelánové panenky), v němčině střední (Porzellanpuppen) a v Angličtině vysoká (Collectible porcelain dolls). Relevantní návštěvnost v prvním a druhém měsíci po optimalizaci stoupla o 300% resp. 500%.
Výsledek hledání na Google.com – klíčové slovo Porcelánové panenky
Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo Porcelánové panenky
Za poměrně krátký čas se naše stránky dostaly na první místa
"Spolupráce se společností SiteLab pro nás, jako pro začínající internetový obchod, znamenala především úsporu času, prostředků a získání znalostí o prostředí vyhledávačů a internetu vůbec.
Za poměrně krátký čas se naše stránky dostaly na první místa při vyhledávání porcelánových panenek, což by nám vlastními silami trvalo řadu měsíců a srovnatelný výsledek by přitom nebyl zaručen. Vedle toho se nám podařilo stránky optimalizovat a celkově jejich vzhled zlepšit."
Tomáš Fošenbauer, marketingový ředitel porcelánové panenky Evinka.com
www.ualev.com Umělecká agentura LEV
Optimalizace pro vyhledávače
Z dynamických stránek se po optimalizaci nakonec staly statické a tak část energie spolkly "ruční práce".
Efekt se však dostavil a to i přes mírně omezený rozpočet, který Umělecká agentura LEV na optimalizaci svého webu pro vyhledávače měla k dispozici.
Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo ohňostrojné práce
Výsledek hledání na Seznam.cz – klíčové slovo kulisy
Investice se určitě vyplatila
"Nechtěl jsem se unáhlit s psaním referencí dokud nebylo vše důkladně prověřeno časem. Dnes můžu říct, že vaše práce nám velmi prospěla. Výrazně se znásobila návštěvnost stránek a s tím zároveň poptávka po našich produktech. Investice se určitě vyplatila. "
Vít Pavera, www.ualev.com