Efektivní reklamní kampaně
Jak poznáte, že je vaše reklamní kampaň efektivní?
"Přeci jednoduše", zřejmě odpovíte, "tehdy, když mi přinese více než do ní vložím."
Ano, na reklamu je možné pohlížet jako na formu investice.
Ale ruku na srdce, víte jak přesně se vám zhodnotila investice do té barevné půlstrany v odborném měsíčníku (kde vám poskytli tak významnou slevu (protože jste jim poskytli na testování cosi a ještě něco))? Ješte nevíte, protože se vám stále zřejmě hodnotí (čtenáři stále čtou, že)? Že je to zároveň branding? Hmm.
Ó, tak pardon omlouváme se za neomalenost, my jsme totiž zvyklí úspěšnost marketingových kampaní přesně měřit a na řeči o "soft" stránkách reklamy přiliš nedbáme.
Úspěch reklamních kampaní proto hodnotíme pouze přesně a to dle vzorce:
zisk díky kampani (přesně) / náklady na kampaň (přesně)
Zvládnete vést internetové reklamní kampaně efektivně sami?
O našich službách v této oblasti se dozvíte v části Vedení reklamních kampaní v sekci služby.
Předběžný zájem o spolupráci
Máte-li předběžný zájem o spolupráci v oblasti vedení efektivních reklamních kampaní, vyplňte prosím tento formulář: