EgoMetr
- Odhalte, co Váš výběr slov vypovídá o tom, kdo stojí v centru Vaší pozornosti.
- Získejte představu o tom, jakým dojmem působíte na své potenciální zákazníky.
- Zjistěte, kde můžete snadno a rychle udělat změny, které zvýší Váš obrat.
Jste tu poprvé?
Návod k použití najdete pod formulářem.
EgoMetr
Název firmy (organizace, webu...) můžete napsat různě vyskloňovanými tvary - oddělte je čárkami.
(Něco jako) návod k použití
Ať jste na svou firmu a její výrobky nebo služby hrdí jak chcete, většinu Vašich potenciálních zákazníků nezajímá nic jiného, než jak dokážete splnit jejich přání a uspokojit jejich potřeby.
měli by oni být středem Vašeho zájmu.
Je-li tomu tak, musíte jim to ještě nějak sdělit.
Jak?
Slovy, která používáte na svých www stránkách.
Mluvíte více o nich a jejich potřebách, nebo více o sobě?
Abychom Vám pomohli zodpovědět tuto otázku, připravili jsme pro Vás unikátní a bezplatný analytický nástroj, který počítá určitá slova ve Vašich stránkách. Tato slova (a také výskyt názvu Vaší firmy) jsou klíčovými indikátory toho, kdo stojí v centru Vaší pozornosti. Jste to Vy, nebo Váš zákazník?
Před použitím EgoMetru nezapomeňte, že je to jen užitečná pomůcka, nic než hrubé vodítko, které Vám pomůže správně nasměrovat pozornost. Ve hře je mnoho dalších proměnných a k napsání skvělé copy pro web žádná jednoduchá metoda neexistuje.